presenter

Det här är inte exakt allt, jag har säkert glömt nåt...
men det är det mesta av vad jag fått i julklapp iaf! :)


av Gustav; little big planet till psp!               av syster m.f: Bok med bilder och text




av Gustav; egentligen papperet som spelet var inslaget i! han hade ritat på det :) men
jag  tyckte  att det var för fint för att kasta så jag sparade det och ramade in det själv.



av Petra; tavla hon gjort och en trollslända av spik och ståltråd!




av syster; Durkslag från Indiska (jag fick ävan andra
köksprylar,  kanske  dax  för  mig  att  flytta  snart? )



av pappa; Lars Winnerbäcks bok (jag fick även 500:-)



av mamma; ett par tofflor!                                      två par örhängen, ingen julklapp
(jag fick också 500:- på Indiska)                           egentligen.. men dem är nya! :)



köpte på Indiska för presentkortet; tekanna som ser ut som en elefant! (har pengar kvar där med)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Indiska's saker går ju bara inte att göra någonting annat än att älska!

2009-12-30 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0