Muhammed som rondellhund

Idag har vi jobbat på som bara den på Galleri Vox för att få  lokalen  färdigställd  inför
imorgon då vi har Vernissage! Jag ska in 2 timmar innan vi öppnar imorgon också och
hjälpa Linda med det sista! Sedan blir det VernissageFest på kvällen,  hoppas  på  att
det kommer bli awesome! jag känner mig  iaf  väldigt  peppad  och  glad  inför  imorn!
Förmodligen kommer jag vara med i Sunsvalls  tidining  imorn också :) Eller det beror
på vilken bild de väljer! Egentligen sa väl inte  jag så mkt,  det  var  mest  Linda  som
prata, hur som helst så kommer nog  "min  soffa" -  banansoffan vara med på bild! hih

Nu  över  till  Muhammed  som  rondellhund som  detta  inlägg  heter;  Lars  Vilks  var
nämnligen på Galleri Granen idag, Han hade målat just Muhammed som rondellhund
stort på  en  av  väggarna  i  rummet  och  på  en  annan  vägg  visade han en film han
gjort om just rondellhunden  med  projektor.  När  vi  kom  till  Galleriet  stod  2  Poliser
och pratade med Bror  (han  som  driver  galleriet)  och  han  berättade  senare  för  oss
att  SÄPO  tydligen  satt  i  huset brevid  och vaktade ifall någonting skulle hända! hah!
helt galet kändes det! Dock så var  det  inte  så  mkt  folk  där,  förmodligen  för  att  folk
är rädda eller någoting, kanske  inte  ritkgt  förstår  vad  det  hela  handlar  om, hur som
helst så tycker jag att det var rätt intressant! Fick  ju  skaka  hand  med  Lars  Vilks  också!


Jag gissar på att utställningen är kvar i ca: 2 veckor precis som vanligt.
Gå dit och kika om ni är intresserade eller nyfikna (Trädgårdsgatan 17)




~


Måste bara passa på att säga Grattis till Erik Grönwall också som precis vann IDOL 2009!
Jag tycker att det var rätt person som vann, jag tror att han är asglad typ precis just nu! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0