julklappar

Nu  är  jag klar med alla mina julklappar! Ska bara slå in dem fint
och lägga dem tillsammans i en påse redo att ta med till Lotjärn!

Jag har  bara en kvar som jag kom på idag att jag skulle  göra,  ska
kludda ihop nåt senare elr kanske  imorgon.  En sak till  min  faster.
Jag och min pappa ska nämnligen till dem på söndag (för att  min
papi fyller år då) så jag tänkte att jag kunde vara snäll och ge dem
en julklapp jag med när jag ändå  håller  på,  hoppas  bara att jag
hinner göra det jag snackar om och  att jag har med mig nåt till er
nu när lovat det över bloggen som  jag  misstänker  att ni läser! ha!

Tänkte avsluta med en bild på min senaste kanin som även den är
en julklapp, till vem säger jag inte för jag är  lite  busig  ^^  samma
person som ska få alla tre! :D (har lagt upp en bild på två st tidigare
för er som inte sätt) Jag kommer nog  göra  fler  kaniner i framtiden.
Det är ganska skoj att  göra  även  om det tar lite tid, och det blir så
himla  söta!  Kanske  ger  dem  personliga  namn  också  som Petra
berättade för mig idag  att  hon  brukar  ge  sina  grisar  hon  syr  :D


Kommentarer
Postat av: Petra

ååå den är hur snygg o frän som helst, ser ut att heta syntax! ses imorgon,kram

2009-12-17 @ 20:54:40
Postat av: Lia

Aw! Kan du inte sy en till mig också? (a) :D Och döpa den till nått kul ^^

2009-12-22 @ 20:49:36
Postat av: Adele

Petra: Tack så mkt!



Lia: Kanske jag kan göra, om du vill betala lite för den? (a) hah! euhm. jag såg dig på stan idag btw. men mötte en annan vän precis samtidigt så jag kunde inte springa ikapp dig och säga hej!

2009-12-22 @ 22:00:50
URL: http://tussiluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0