i kör: Lasse! Lasse! Lasse!

Ikväll (söndag 6e dec) var jag och Denice på  Lars  Winnerbäcks  konsert  på  Sporthallen  här  i  Sundsvall.
Det var bland de bästa dagarna i mitt liv! Vi hade typ hur  bra  platser  som  helst  och  jag  fick  till  en  del
helt okey bilder. Lasse mötte min blick och log några gånger, det var  en  underbar  känsla  <3  5e  gången
jag såg honom nu men jag vill bara se honom igen! igen! igen! EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL! man  vill
inte att han ska sluta, sluta aldrig! fan,  det  tog  slut,  vi  ses  snart  igen!  nu  yrar  jag  mest...  Jag  är  helt
lyrisk  än!  han  är  underbar,  hans  musik  är  underbar  och  jag  kommer  sova  gott  ikväll!    godnatt  <33





TACK!

Kommentarer
Postat av: SKÅNINGEN

EN aning avensjuk!

skulle gå på konsert i MALMÖ. men alla biljetter är tagna.

han är wunderbar på alla kanter.

2009-12-07 @ 20:41:52
URL: http://wiiiings.blogg.se/
Postat av: SKÅNINGEN

EN aning avensjuk!

skulle gå på konsert i MALMÖ. men alla biljetter är tagna.

han är wunderbar på alla kanter.

2009-12-07 @ 20:41:57
URL: http://wiiiings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0