banansoffa

Jag haft faktiskt gjort en del saker på sista tiden men valt att inte uppdatera min  blogg  med
bilder på det just för att det är julklappar till folk som kanske läser min blogg! Så jag kanske
ist. lägger upp dessa bilder nån gång efter jul?  Om jag kommer ihåg det  dvs! :))  vi  får  se!

Hur som helst! Banansoffan är klar nu!  Och jag tänkte uppdatera med nya bilder som jag lovat!
Först en bild där sisten inte är gjord än så ni ser hur det såg ut innan, sen en då den är helt klar!





Här är även en närmare bild så man ser hur kantbandet vi limmade på ser ut :)



~



Jag  har  även  köpt  ett  nytt  block  och  nya  pennor idag,  jag  har bestämt mig för att bli bättre
på att teckna  och faktiskt lägga ner lite tid på det, men  för  att  det  skulle  kännas  lite  roligare
så var jag tvungen att köpa nytt material! Hoppas jag inte tappar intresset lika fort som det kom.



Jag skissade ihop denna lite fort bara för att testa grejerna, inte sådär
skitbra  kan  jag  väl  påstå, men jag ritade bla. på bussen så ah! hah!
mitt mål är ju att bli bättre så det är ju bara bra att jag är dålig nu typ.




Jag köpte även den här boken som jag velat ha hur länge som helst!
För er som inte vet så är det Jesper Waldersten en konstnär och det
här är en av hans böcker, fyllt med hans bilder! en konstbok alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0