impulsköp








baha, det kom en pacman-tröja inom  mitt  synfält  idag  när  jag  var
på  selånger  marknad... jag köpte den  såklart,  jag  hatar  impulsköp
-.- ångrar lite att jag har tröjan i min ägo nu, bara " kasta"  bort  129:-
sådär o.o! bah, men aja, tröjan i sig var det väl inget fel på egentligen,
bara det att spökerna var i knepiga (fula) färger  och  att den sitter lite
tight, fast inte för tight egentligen,  bara  för  tight  för  min  smak  o.o
alltså  var  det  helt  fel  på  tröjan.  tror  bara  att  jag  blev lite nördigt
kär för  att  pacman  tilltalar  mig  på  ett  vis  som mkt annat inte gör.




[PACMANFAIL]











Kommentarer
Postat av: Natta

Mäh! Vill också ha! :D

Vart på marknaden hittade du den? x)

2009-08-14 @ 23:38:15
Postat av: tuss

hah, ganska nära vildhasses. typ mellan stånden, såg att det fanns två! typ ett tält fullt med kläder o.o

2009-08-15 @ 07:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0