crap



Jag vet egentligen inte varför jag visar den här tavlan redan
nu, för den är inte klar på  långa vägar! jag får inte riktigt till
det heller,  bah. men  aja, får  jobba  vidare  helt  enkelt! Min
idé,  tanke  som  skulle  vara  tillsammans  med  [ingenting]
texten  var  typ  en pojke  med tom blick rakt fram ifrån med
typ  ganska  mycket  färger  i skuggor  etc, men  ja ni  ser ju
vad det  blev av  det..  hah,  färgerna  har  ändrats  och  hela
uttrycket  som  jag  var ute  efter är borta, så den där tavlan
jag  hade   tänkt  mig  får  jag  ta en annan gång  va.  baha...

~


uppdat.




jag ger upp nu, för jag förstör den bara. bah
säljer den gärna så jag slipper se den o.o
500:-? HAH, kommentera om ni vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0