blåbär


lycklig tjej full i bär

Idag har  jag  varit  ute  i  skogen  med  min mamma, syster och systerdotter och plockat blåbär!
Vi  hittade  en  massa  och  det  finns  även en massa kvar! När vi  blev  lagom less vandrade jag
och  min  syster  djupare  in  i  skogen  för att  leta  svamp, svampen  gömde sig förskräckligt bra
men jag  var  ändå helt fascinerad  av skogen som var helt fantastiskt vacker! "Woaw, känns inte
som  vi  är  i Sverige *klick klick  med kameran*"  Jag  har  tydligen aldrig varit i en skog tidigare
enligt min  syster! och  det  är  kanske  sant, elr  så  har  jag väl aldrig riktigt uppskattat det förr.


Kommentarer
Postat av: Grabben

Jag blir alldeles tokglad av inlägget! Måste ba säga det! Sitter och ler likt ett litet barn tillsammans med alla katter! Heh

2009-08-07 @ 23:57:27
Postat av: Grabben

Jag blir alldeles tokglad av det här inlägget! Sitter och ler likt ett litet barn tillsammans med alla katter! Heh

2009-08-07 @ 23:58:58
Postat av: Gubben

Fattar ingenting.. skickades nåt av det Grabben skrev tidigare? För det kan nämligen inte han se.. säger han.. har jag hört..

2009-08-08 @ 00:01:53
Postat av: Gamlingen

Hah! Nu kan han se det.. hemskt sjukt.. hemskt fult.. hemskt hemskt.. Jag går hem jah

2009-08-08 @ 00:09:24
Postat av: tussen

MAHA! sötis :*

2009-08-08 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0