haha, det var ett tag sen :')

okej, om jag ska erkänna så skriver jag mest det här inlägget för Denice's
skull :')) hahah! bara för att hon sa till mig att det gick segt för mig med min
blogg. maaaaha! jag vet inte riktigt vaaad jag ska skriva men det läär ju lösa
sig.. jag kan bara flumma på så blire väl någonting iaf :)

jag kan ju börja med att säga.. elr ja, inte börja eftersom början av det här
inlägget va förra stycket.. men jag kan också säga att det här är sista daaan
i skolan! typ. vi hade våra sista lektioner idag iaf, Matte och Engelska.. fast
vi käkade bara massa fika under båda! maaha! gott vare :))

just nu sitter jag på skolan och väntar på Lillian, hon sitter brevid mig och
gör klart Naturkunskapen! hon måste lämna den senast idag o.O egentligen
va sista dagen i Torsdags.. höhö, men varför jag väntar på henne är för att hon
ska till en turk i Ljustadalen sen och hon vet inte vart hon ska plinga så hon
ville åka med mig :') sen om han typ skulle försöka våldta henne elr nåttt så sa
jag till henne att hon fick fly till mig om hon ville!

jag vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem.. typ spela The Sims elr
sola elr nått o.o fast de blååååser så jävla mycket jue. hm.

Men nu ska vi leta reda på Naima sen ska vi upp till Lollo för Lillian måste
prata med dom båda.

Kommentarer
Postat av: Natta

O_O har ni Naima som lärare!?!? Matte rajt?

haha, hade henne som mentor på högstadiet xDDD tummen upp för er

2008-06-09 @ 15:06:33
URL: http://sellmeyourpuppetsir.blogg.se/
Postat av: svar till Natta

haha, ja! det hade vi :) men kursen är slut nu och vi har ingen matte i 3an så jag kommer inte ha henne längre. Hade henne i Naturkunskap med :) hon är snäll.

2008-06-09 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0