screentryck



screentryck, jag tror det blev typ 6 stycken :) pappa har fått en i födelsedagspresent och min syster
ska få en i julklapp shyyy, säg ingenting till henne ^^,)) eheheheh. eh, men ah.. ville bara lägga
upp någonting nu för att de va ett bra tag sen sist :'o som vanligt när det gäller mig och mitt
bloggande.. men det här får typ vara någon typ av konstblogg.  uppdaterar när jag har
någonting nytt att visa :') jag har fått i uppgift av pappa att måla en asfet tavla
som han ska ha ovanför soffan nu någon gång framöver. den lär ju komma
upp och så.. ska se nu om jag har nåra äldre saker jag har gjort också
så kan jag ladda upp de på en gång, men jag tror inte att jag har
så mycket. knäpper sällan kort på sånt jag blir missnöjd, och
missnöjd blir jag rätt ofta. vet att jag har nåra iaf så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0